¡Hola! Utilizamos cookies propias y de terceros para analizar el uso de esta web y mejorar tu experiencia de navegación. Al continuar navegando entendemos que aceptas nuestra política de cookies.    Saber máis - Aceptar.

Teléfono: 628 486 075 / 981 866 312   Asóciate xa
Canal ético

https://www.facebook.com/are.rianxohttps://www.instagram.com/are.rianxo/?hl=es


AVISOS LEGAIS

En cumprimento do disposto pola Lei 34/2002, do 11 de xullo, de servizos da sociedade da información e de comercio electrónico, ponse ao dispor das persoas usuarias a seguinte información do titular deste sitio web:

Denominación social: Asociación Rianxeira de Empresarios
NIF.: G15260979
A nosa actividade principal: Asociación de Empresarios
Enderezo: Rúa Hospital, 14 baixo. 15920 Rianxo (A Coruña)
Teléfono: 981 866 312
E-mail: info@are.gal
Web: www.are.gal

Para a súa confianza e seguridade, informámoslle que somos unha entidade rexistrada no Servizo de Intermediación, Arbitraxe e Conciliación da Provincia de A Coruña.

Os datos de carácter persoal que, no seu caso, solicítense para a prestación dos servizos dispoñibles neste sitio web, serán tratados de conformidade coa nosa Política de Privacidade. O réxime aplicable aos  cookies que poidan utilizarse regúlase na nosa Política de Cookies.

 


POLÍTICA DE PRIVACIDADE

En Europa e en España existen normas de protección de datos pensadas para protexer a súa información persoal de obrigado cumprimento para a nosa entidade. Por iso, é moi importante para nós que entenda perfectamente que imos facer cos datos persoais que lle pedimos.

Así, seremos transparentes e darémoslle o control dos seus datos, cunha linguaxe sinxela e opcións claras que lle permitirán decidir que faremos coa súa información persoal.

Por favor, se unha vez lida a presente información queda algunha dúbida, non dubide en preguntarnos.

Moitas grazas pola súa colaboración.

 

QUEN SOMOS?

Denominación social: Asociación Rianxeira de Empresarios
NIF.: G15260979
A nosa actividade principal: Asociación de Empresarios
Enderezo: Rúa Hospital, 14 baixo. 15920 Rianxo (A Coruña)
Teléfono: 981 866 312
E-mail: info@are.gal
Web: www.are.gal

Para a súa confianza e seguridade, informámoslle que somos unha entidade rexistrada no Servizo de Intermediación, Arbitraxe e Conciliación da Provincia de A Coruña.

 

PARA QUE IMOS USAR OS SEUS DATOS?

Con carácter xeral, os seus datos persoais serán usados para poder relacionarnos con vostede e poder prestarlle os nosos servizos.

Así mesmo, tamén poden ser usados para outras actividades, como enviarlle publicidade ou promocionar as nosas actividades.

 

POR QUE NECESITAMOS USAR OS SEUS DATOS?

Os seus datos persoais son necesarios para poder relacionarnos con vostede e poder prestarlle os nosos servizos. Neste sentido, poñeremos á súa disposición unha serie de casas que lle permitirán decidir de maneira clara e sinxela sobre o uso da súa información persoal.

 

 

QUEN VAI COÑECER A INFORMACIÓN QUE LLE PEDIMOS?

Con carácter xeral, só o persoal da nosa entidade que estea debidamente autorizado poderá ter coñecemento da información que lle pedimos.

De igual modo, poderán ter coñecemento da súa información persoal aquelas entidades que necesiten ter acceso á mesma para que podamos prestarlle os nosos servizos. Así por exemplo, o noso banco coñecerá os seus datos se o pago dos nosos servizos realízase mediante tarxeta ou transferencia bancaria.

Así mesmo, terán coñecemento da súa información aquelas entidades públicas ou privadas ás cales esteamos obrigados a facilitar os seus datos persoais con motivo do cumprimento dalgunha lei. Poñéndolle un exemplo, a Lei Tributaria obriga a facilitar á Axencia Tributaria determinada información sobre operacións económicas que superen unha determinada cantidade.

No caso de que, á marxe dos supostos comentados, necesitemos dar a coñecer  a súa información persoal a outras entidades, solicitarémoslle previamente o seu permiso a través de opcións claras que lle permitirán decidir a este respecto.

 

COMO IMOS PROTEXER OS SEUS DATOS?

Protexeremos os seus datos con medidas de seguridade eficaces en función dos riscos que conleve o uso da súa información.

Para iso, a nosa entidade aprobou unha Política de Protección de Datos e realízanse controis e auditorías anuais para verificar que os seus datos persoais están seguros en todo momento.

 

 

ENVIAREMOS OS SEUS DATOS A OUTROS PAÍSES?

No mundo hai países que son seguros para os seus datos e outros que non o son tanto. Así por exemplo, a Unión Europea é unha contorna segura para os seus datos. A nosa política é non enviar a súa información persoal a ningún país que non sexa seguro desde o punto de vista da protección dos seus datos.

No caso de que, con motivo de prestarlle o servizo, sexa imprescindible enviar os seus datos a un país que non sexa tan seguro como España, sempre lle solicitaremos previamente o seu permiso e aplicaremos medidas de seguridade eficaces que reduzan os riscos do envío da súa información persoal a outro país.

 

DURANTE CANTO TEMPO IMOS CONSERVAR OS SEUS DATOS?

Conservaremos os seus datos durante a nosa relación e mentres nos obriguen as leis. Unha vez finalizados os prazos legais aplicables, procederemos a eliminalos de forma segura e respectuosa co medio ambiente.


CALES SON OS SEUS DEREITOS DE PROTECCIÓN DE DATOS?

En calquera momento pode dirixirse a nós para saber que información temos sobre vostede, rectificala se fose incorrecta e eliminala unha vez finalizada a nosa relación, no caso de que iso sexa legalmente posible.

Tamén ten dereito a solicitar o traspaso da súa información a outra entidade. Este dereito chámase “ potabilidade” e pode ser útil en determinadas situacións.

Para solicitar algún destes dereitos, deberá realizar unha solicitude escrita á nosa dirección, xunto cunha fotocopia do seu DNI, para poder identificarlle.

Nas oficinas da nosa entidade dispoñemos de formularios específicos para solicitar os devanditos dereitos e ofrecémoslle a nosa axuda para o seu enchemento.

Para saber máis sobre os seus dereitos de protección de datos, pode consultar a  páxina web da Axencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es).

 

PODE RETIRAR O SEU CONSENTIMENTO SE CAMBIA DE OPINIÓN NUN MOMENTO POSTERIOR?

Vostede pode retirar o seu consentimento se cambia de opinión sobre o uso dos seus datos en calquera momento.

Así por exemplo, se vostede no seu día estivo interesado/a en recibir publicidade dos nosos produtos ou servizos, pero xa non desexa recibir máis publicidade, pode facérnolo constar a través do formulario de oposición ao tratamento dispoñible nas oficinas da nosa entidade.

 

NO CASO DE QUE ENTENDA QUE OS SEUS DEREITOS FORON DESATENDIDOS, ONDE PODE FORMULAR UNHA RECLAMACIÓN?

No caso de que entenda que os seus dereitos foron desatendidos pola nosa entidade, pode formular unha reclamación na Axencia Española de Protección de Datos, a través dalgún dos medios seguintes:

 

Sede electrónica: www.agpd.es
Dirección postal:
Axencia Española de Protección de Datos
C/ Jorge Juan, 6
28001-Madrid

Vía telefónica:
Telf. 901 100 099
Telf. 91 266 35 17

Formular unha reclamación na Axencia Española de Protección de Datos non conleva ningún custo e non é necesaria a asistencia de avogado nin procurador.

 

ELABORAREMOS PERFÍS SOBRE VOSTEDE?

A nosa política é non elaborar perfís sobre os usuarios dos nosos servizos.

Con todo, poden existir situacións nas que, con fins de prestación do servizo, comerciais ou doutro tipo, necesitemos elaborar perfís de información sobre vostede. Un exemplo puidese ser a utilización do seu historial de compras ou servizos para poder ofrecerlle produtos ou servizos adaptados aos seus gustos ou necesidades.

En tal caso, aplicaremos medidas de seguridade eficaces que protexan a súa información en todo momento de persoas non autorizadas que pretendan utilizala no seu propio beneficio.

 

USAREMOS OS SEUS DATOS PARA OUTROS FINS?

A nosa política é non usar os seus datos para outras finalidades distintas ás que lle explicamos. Se, con todo, necesitásemos usar os seus datos para actividades distintas, sempre lle solicitaremos previamente o seu permiso a través de opcións claras que lle permitirán decidir respecto diso.

 

POLÍTICA DE COOKIES

A presente Política de  Cookies pretende proporcionar a información necesaria para que calquera persoa usuaria do noso sitio web poida decidir se desexa permitir a instalación das  cookies que utilizamos e como xestionalas. Por iso, proporcionamos unha serie de nocións básicas cuxo coñecemento consideramos esencial (que son as  cookies e para que poden servir, ou como desactivalas ou borralas) para calquera persoa usuaria da internet, e facilitamos a identificación das nosas  cookies.

A nosa Política de  Cookies é pública e está permanentemente accesible a través da ligazón habilitada no sitio web, denominado “Política de  Cookies”. Esta Política pode actualizarse en calquera momento, como consecuencia dun cambio normativo ou como consecuencia de calquera cambio na configuración das  cookies utilizadas.

 

 

1. QUE SON AS COOKIES?

Unha  cookie é un arquivo que se descarga no seu computador ao acceder a determinadas páxinas web. As  cookies permiten a unha páxina web, entre outras cousas, almacenar e recuperar información sobre os hábitos de navegación dun usuario ou do seu equipo e, dependendo da información que conteñan e da forma en que utilice o seu equipo, poden utilizarse para recoñecer ao usuario.

 

2. QUÉ TIPOS DE COOKIES EMPREGA ESTA PÁXINA WEB?

A continuación realízase unha descrición dos diferentes tipos de  cookies utilizadas:

  • Cookies propias: A única  cookie propia que se utiliza nesta web é de sesión ( SESSIONID). Unha  cookie de sesión utilízase para almacenar e recuperar os valores dun usuario. A información almacenada mantense no servidor e soamente o identificador único almacenado na  cookie será enviado de ida e volta entre o usuario e o servidor. A información almacenada no servidor permanecerá na memoria do mesmo ata que finalice a sesión. A  cookie en si non contén ningunha información persoal. Expira ao final da sesión.
  • Cookies de terceros: Utilizamos as seguintes  cookies de terceiros:
    • Google Maps: para mostrar ao usuario a súa localización física na sección Contacto. As condicións deste servizo pode consultarse na seguinte ligazón: Condiciones Google Maps.
    • Google Analitycs e Piwik: permítennos realizar o seguimento e análise do comportamento dos usuarios do noso sitio web. As condicións destes servizos poden consultarse nas seguintes ligazóns: Condiciones Google Analitycs, Condiciones Piwik.
    • Facebook, twitter, Google Plus/youtube: son aquelas que os provedores de servizos de redes sociais poden instalar cando o usuario selecciona compartir un determinado contido do noso sitio web na rede social que operan. As condicións destes servizos poden consultarse nas seguintes ligazóns: Facebook, Twitter y Google Plus/YouTube.

 

3. CÓMO DESACTIVAR OU ELIMINAR AS COOKIES?

Vostede pode permitir, bloquear ou eliminar as  cookies instaladas no seu equipo mediante a configuración das opcións do navegador instalado no seu computador:

  • Para máis información sobre o navegador Firefox, prema eiquí.
  • Para máis información sobre o navegador Chrome, prema eiquí.
  • Para máis información sobre o navegador Safari, prema eiquí.
  • Para máis información sobre o navegador Opera, prema eiquí.
  • Para miás información sobre o navegador Internet Explorer, prema eiquí.

A restrición dalgunhas  cookies pode afectar ao correcto funcionamento do sitio web.

 

4. ACEPTACIÓN DA POLÍTICA DE COOKIES

Con cada inicio de sesión, o noso sitio web mostra información sobre a Política de  Cookies na parte inferior de calquera páxina/sección da nosa web.

Ante esta información é posible levar a cabo as seguintes accións:

 

  • Aceptar cookies: non se volverá a visualizar este aviso ao acceder a calquera páxina do portal durante a presente sesión.
  • Seguir navegando: ou moverse pola barra de desprazamento, nese caso consideramos que acepta o seu uso.
  • Solicitar máis información: picando na ligazón “a nosa política de  cookies”, neste caso mostrarase este documento e, do mesmo xeito que no caso anterior, consideramos que acepta o seu uso.

 

BASES LEGAIS CAMPAÑA DE NADAL:

Mecánica da campaña: Poden participar no sorteo os clientes de tódolos negocios asociados da ARE. Para facelo deben rexistrar os seus tíckets ou facturas de compra mediante a aplicación instalada na web da www.are.gal entrando directamente na web ou a través do código QR do cartel da campaña. Cada rexistro correcto será unha participación na campaña.

Premios: Sortearanse 10 vales de compra de 50€.

 

Datas: A campaña desenvolverase nas seguintes datas:

  1. Os tíckets e facturas poderán rexistrarse desde o 11 de decembro hasta o 8 de xaneiro.
  2. Solo serán válidos os tíckets e facturas emitidos entre as datas indicadas no punto anterior.
  3. O sorteo realizarase o 10 de xaneiro e posteriormente farase público o resultado.
  4. Os premiados terán hasta o 31 de xaneiro para recoller o premio e hasta o 29 de febreiro para gastalo.


Condicións de participación:
A participación na Campaña implica a aceptación total destas bases legais e a aceptación do premio supón o consentimento expreso e a autorización á entidade organizadora e aos establecementos asociados adheridos á campaña para que poidan utilizar o seu nome e imaxe con fins publicitarios e promocionais. O incumprimento destas bases supón a privación dos dereitos que poidan derivar da participación nesta campaña. A organización resérvase o dereito de modificar total ou parcialmente estas bases, así como de suspender a campaña e o sorteo sen incorrer en ningún tipo de responsabilidade.


Protección de datos: Aos efectos previstos na RGPD comunícase que os datos que poidan conseguirse dos participantes nesta campaña (nome e imaxe) non se van gardar, tratar nin ceder e só se van utilizar con fins publicitarios e promocionais.

 

CONSULTAR AS BASES COMPLETAS DA CAMPAÑA EN PDF